Menu Close

Dostawa

Nasza firma dostarczy zakupione przez Ciebie produkty pod wskazany adres na terenie całego kraju.

Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące dostawy oraz wskazówki, jak należy postępować w przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z dostawą.

* Cena paczki uzależniona jest od wagi (cennik operatora).

Jeżeli kwota zakupionych produktów przekroczy 300zł brutto, klient otrzymuje dodatkowy rabat w wysokości 4%

Jeżeli kwota zakupionych produktów przekroczy 500zł brutto, klient otrzymuje dodatkowy rabat w wysokości 6%

* Zamówienia realizowane są 5 dni w tygodniu do godziny 13

Wszystkie zamówienia złożone po godzinie 13 będą realizowane następnego dnia roboczego. W przypadku, gdy zamówienie zostanie złożone w sobotę bądź niedzielę, realizacja nastąpi w najbliższym dniu roboczym.

* Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata należności

Za pośrednictwem systemu Dotpay (płatność automatyczna), bądź poprzez wpłatę na konto “Mille Sapori Plus”. Klient może również uregulować należność przy odbiorze za pobraniem ( jest to jednak opcja tylko dla stałych klientów). Na transakcje czekamy do 5 dni roboczych, w przypadku braku wpłaty, po upływie 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane, chyba że klient kontaktował się wcześniej z obsługą sklepu www.millesaporisklep.pl i ustalił inaczej.

* Prosimy również o zachowanie szczególnej ostrożności przy odbiorze zakupów.

Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera, który jest odpowiedzialny za doręcznie zakupów w takim stanie, w jakim zostały one wysłane. Wszelkie nieprawidłowości związane z niewłaściwym przewozem, tzn. potłuczenia, zgniecenia, braki itp. bardzo prosimy zgłaszać bezpośrendnio do osoby doręczającej oraz poinformować sklep o zaistniałej sytuacji. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braków bardzo prosimy nie przyjmować paczki bądź od razu spisać protokół szkody u kuriera wraz z wykonaniem zdjęć, na podstawie których będziemy mogli ubiegać się o zwrot kosztów za uszkodzony towar. Nie odpowiadamy za szkody, które zostaną zgłoszone zbyt późno.

* W przypadku znacznych opóźnień w dostawie bądź braku dostawy prosimy o niezwłoczny kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem.

* Gdy w zamówieniu pojawią się produkty alkoholowe, w momencie odbioru zakupionego towaru prosimy o przygotowanie ważnego dokumentu tożsamości

na podstawie którego kurier będzie mógł określić, czy zakupy trafiły we właściwe ręce.

* Ze względu na bezpieczeństwo oraz dobro klienta nie wysyłamy produktów mrożonych oraz świeżych (np. sery i wędliny).

Osoby zainteresowane tego typu produktami bardzo prosimy o odbiór osobisty w naszej głównej siedzibie w Warszawie na ul. Gierdziejewskiego 7.

Poniżej znajduje się cennik dostawy:

Firma kurierska Przedział wagowy Cena brutto
1 Inpost kurier do 30kg 18,00 zł
 2 Inpost pobranie do 30kg 22,66
 3  Paleta  do 200kg  wycena indywidualna